بی‌ پرده به دیوار ها

نجوا کردن، حتا برای سالها

بی‌ پرده به دیوار ها

نجوا کردن، حتا برای سالها

بی‌ پرده به دیوار ها

آن‌ چنان ماهرانه نالیدن ک شعر بخواننش
آن چنان در انکارِ بودنت چشم بسته ای، ک خواب بداننت.
نفس کشدن هم هرچند، در لجاجتِ با بیهودگی بود اما، زندگی نامیدنش.
هیچ گوشی را ندارم دگر برای گفتنش، لیک بی پرده به دیوار ها نجوا می کنم.
سطح سرد و بی احساسی، ک از این مصیبت هیچ ترک نمی خورد.

نویسندگان

تخلیه‌گاه 2

جمعه, ۱۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۳ ق.ظ

اتفاق جدیدی نیفتاده. همون قبلی‌ها با جزئیات متفاوت‌تر و خب، از سرِ تکرار، احساسی ک داخلم ایجاد می‌شه هم کمرنگ‌تر شده. کمتر برام مهمه. ولی همچنان آزار‌دهنده‌ست. برام ناراحت‌کننده‌ست اینکه پیام‌هام، ک سرسری و از سر وظیفه نوشته نشدن و سرشارن از احساس، یا ابراز احساسات این چنین باهاشون بد برخورد می‌شه. برام توهین آمیزه، انگار دیده نمی‌شم. حقیقتا ریحانه ریده :دی  فکر می‌کنم واقعا اینکاره نیست، نمی‌دونم دفعه چندمه همچین حسی دارم. حس می‌کنم واقعا پارتنر بدیه. ینی کام‌آن، بعد از یک روز کامل اومدی و سین کردی در حالی ک گفتی می‌خواستی سروقت بیای که بتونی کامل جوابِ پیام‌هام رو بدی ولی باز سرسری جواب دادی؟ خب تو لیاقت نداری دیه برات وقت بذارم عزیزم. و از اینجا به بعد دیه مشکل خودمه، ک بتونم بکشم بیرون. ک اینقدر اهمیت ندم، منتظر نباشم. زندگی‌م رو بکنم و اینقدر دنبالِ پارتنری ک دنبالم نیست نگردم. تقریبا عادت کرده بودما، نمی‌دونم چرا برگشتم به سیستم کارخونه.

 

حقیقت اینه ک حسین، تو ذهنت خیلی قوی و شدید وصله به آدمی که خیلی دوره ازت و اصلا بهت وصل نیست. و این دنبالِ کسی دوییدنی که برات وقت نداره آزاردهنده و آسیب زننده‌ست. حقیقت اینه که حسین، باید زندگی خودت رو بکنی. وقتی ریحانه اینقدر رها و گسسته‌ست نسبت به تو، نمی‌تونی دو دستی بچسبی‌ش، مثلِ یه ماهی لیز می‌خوره و می‌ره. برام حقیقتا رابطه‌م ناامید کننده شده و اصلا دلخواهم نیست. بی‌ارزش شده. وقتی به این قضیه فکر می‌کنم دلم می‌خواهد دیه تو رابطه نباشم چون سال‌هاست رابطه‌های زیادی رو تجربه کردم ک نود درصدش کسشر محض بوده. فکر می‌کنم نیاز دارم چند سال بدون رابطه زندگی کنم. اینکه در رابطه نباشم و همچنان انگیزه و انرژی برای پیشرفت‌کردن، بهتر شدن داشته‌باشم حس جالبیه.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۱۱
نقطهـ .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی